Maybe it was yourself, maybe I wasn’t there, maybe it slipped down between the years

Strada inzapezita, masinile peticite cu zapada,un punct negru se misca pe trotuar. E un om infofolit si nu i se vad decat ochii. Are pe sprancene urme de zapada. Cerul isi scutura ultimi fulgi. Usa se deschide cu un clinchet, iar frigul intra pe jos strecurandu-se deasupra gresiei. Un patrat alb, altul negru. Stau relaxat pe scaunul de piele si vorbesc cu Tommy, care spala briciul. Imi uda parul cu pieptanul imbibat cu apa si imi vorbeste despre sotia si copilul lui. Se indeparteaza un moment si scoate un vinil din carcasa apoi asaza acul pick-upului precis. Un fosnet usor incepe apoi cateva note de pian. Scartaitul foarfecii imi zbarleste pielea, dar degetele lui prin parul meu ma calmeaza si incepe sa ma tunda. Mana lui merge in concordanta cu ritmul melodiei. Cand mai repede, cand mai incet. Dupa ce termina de tuns imi arata briciul si zambeste. Cu cealalta mana plina cu spuma imi da pe fata pana la perciuni si marul lui adam. Se spala pe maini si se sterge de prospul ce atarna langa oglinda. Discul se oprise. Se indreapta spre pick up cu pasi marunt, ascultand ecoul pe care il fac pantofii lui pe gresie in frizeria goala. Intoarce discul si muzica se reia. Tresar cand lama rece imi atinge obrazul, dar ma relaxez repede aducandu-mi aminte ca era Tommy. Dupa ce termina, ne uitam amandoi in oglinda, in timp ce el ma scutura.
Imi zambeste, ma bate pe spate si imi ureaza “la multi ani”. Ii multumesc, ma imbrac si ies pe trotuar. Cu spatele la usa ma aplec asupra brichetei din mana si imi aprind tigara dupa care imi fac drum. Tommy apuca matura si strange parul de pe jos.

3 thoughts on “Maybe it was yourself, maybe I wasn’t there, maybe it slipped down between the years

Leave a Reply

