The Jacket, viata incepe cand iti realizezi mortalitatea.

Filmul The Jacket in regia lui John Maybury ar parea confuz la inceput, dar treptat se lumineaza si dezvaluie un film decent, cu o poveste interesanta. John Maybury a mai regizat si filmul Edge of Love, tot cu Keira Knightly, ce mi s-a parut mai bun si mai interesant, dar si the jacket e ok.

Un tip este acuzat de o crima pe care nu a comis-o si pentru ca nu isi mai poate aduce aminte, este bagat la spitalul de nebun. Acolo face niste prieteni, dusmani si bineinteles ca nimeni nu il crede cand acesta le spune ca a calatorit in timp, cat timp a fost bagat intr-un dulap intr-o camase de forta, imbibat de droguri.

Prin aceasta calatorie si-a descoperit moartea si a vazut viata acolo unde nu ar trebui sa fie.

Am vazut si The Ghost Writer. Bun, mi-a placut. Review-ul e pe renne.ro

Cum spune titlu. Filmul e ok, dar poate fi ratat daca nu aveti chef de vizionat.

2 thoughts on “The Jacket, viata incepe cand iti realizezi mortalitatea.

  1. Frate cum poti sa spui asa ceva despre filmul asta? “Cum spune titlu. Filmul e ok, dar poate fi ratat daca nu aveti chef de vizionat”.Mha daca n ai nicio idee despre lucrurile astea mai bine nu spui nimic.Vorba aia..daca taceai, filozof ramaneai.Bafta si data viitoare sa taci din gura;)).

  2. Da, intr-un fel ai dreptate. Am inceput sa scriu ceva despre film, dar nu am reusit sa duc la capat, nu ma simteam in stare atunci. De aceea am lasat asa de putin de zis. E blogu meu si pot sa pun, sa scriu ce vreau eu si cum vreau eu.
    Filozofi are overrated so…i’m gonna keep writing. Thx for watching:)

Leave a Reply

