The Other Boleyn Girl

Ahhh....so...

The Other Boleyn Girl e un film istoric in care urmarim tragedia familiei Boleyn. Regele Angliei Henry VIII-lea era mare fustangiu si in plus regina lui nu putea sa-i ofere un baiat, atat de important pe vremea aia. Asa ca un, bineinteles, toate familiile cu stare isi scoteau la “vanzare” fetele. Acesta este si cazul familiei Boleyn, care dorea sa o faca pe fata cea mare Anne, amanta regelui. Printr-o intorsatura de situatie, regele ajunge sa o placa pe Mary Boleyn, fiica cea mica si decide sa o ia la curte. Mai departe scrie in carte…sau film..

De ce am vazut eu filmul asta? Pentru ca am vazut ca joaca cele doua preferate ale mele. Natalie Portman si Scarlett Johansson. Prima data cand reuseam sa le vad impreuna, a fost un motiv destul de puternic. Desi au fost impopotonate cu tot felul de chestii, tot au reusit sa dea bine pe ecran. In acest film mi s-a parut mai buna Natalie, pentru ca a reusit sa starneasca mai multa emotie, dar nici Scarlett nu a fost slaba. Eric Bana (serios?) a fost regele Henry VIII care a facut o treaba ok, dar fata lui nu imi inspira frica, putere etc.

Filmul este bunicel, fara sa iasa in evidenta cu ceva anume, insa doua lucruri mi-au placut foarte mult: 1. Cum Anne a reusit sa-l vrajeasca pe rege, fetelor luati notite:D si 2. Cruzimea, nebunia, aspectul de familie pe atunci. La primul detaliu nu am ce sa detaliez prea mult decat ca mi-a placut cum a fost regizata scena in care Anne se roaga la altar, iar regele mai avea putin si saliva la vederea gatului dezvelit al femeii. La doi sunt mai multe de spus. Unu, incredibil cum puteau tatii sa fie proxeneti doar pentru a mai lua o bucata de pamant sau un titlu. Doi, importanta copilului sa fie baiat si nu fata, bineinteles ca stiam asta, dar e destul de socant sa vezi cat de indiferent e la o fata si cat de bucuros e cand e baiat. Trei, decapitarea….christ…cruzime, cruzime, cruzime, printre ultimele scene eram–NO he DIDNT:!!!

Recomandare….celor interesati de cele doua actrite si de istorie, desi am auzit ca filmul nu ar fi foarte precis din acest punct de vedere.

One thought on “The Other Boleyn Girl

  1. Daca preferi si alt gen de istorie, recomand Pianistul sau The Black Book. Tema: al doilea razboi mondial. Dar este mult mai multa cruzime decat a fost in filmul asta…

Leave a Reply

