Death at a funeral

Nu am mai scris nimic pe aici, asa ca bag ceva despre un film. Un remake al unui film britanic cu acelasi nume. Multi se intreaba de ce un remake asa de devreme, originalul din 2007 a fost un succes, insa eu nu am l-am vazut. De aceea nu o sa fac nicio comparatie intre cele doua productii. Death at a funeral, din cate am inteles, nu a schimbat mai nimic din ideea principala si multi s-au gandit ca filmul a fost facut degeaba. Mie mi-a placut si marii actori negri, Chris Rock, Martin Lawrence, Danny Glover etc au fost genial si au adus “that flavor”. Placut de vazut cu cateva momente reusite, asta mai ales datorita lui Danny Glover, care joaca un batranel irascibil si zice “I’m too old for this Shit!”.

Daca nu ati vazut filmul din 2007, puteti sa urmariti pe acesta din 2010 fara probleme, insa daca stiti originalul, nu cred aveti prea mult de castigat decat cateva trademarks ala black folks>!

Leave a Reply

