Guiness+Carlsberg probably the best mix in the world

Asta am vazut intr-un bar din centru azi dimineata. Tot timpul am vrut sa intru acolo, dar nu stiu de ce nu am ajuns. Dupa ce am fost la scoala de soferi am avut un prilej sa ma mai plimb putin prin oras asa ca am ramas la baru asta o ora si ceva. Apropo, de scoala de soferi, doamne ce plictisitoare e legislatia aia. Am descoperit cel mai bun mod de a adormi, cititi chestia aia si garantat o sa adormiti. Pe langa ca e boring mai are si tot felul de chestii stupide in ea, nu vreau sa intru in detalii, insa asta e trebuie sa o citim. Semnele sunt ok de invatat, dar chestiile tehnice nu prea agreeaza cu mine. Sper sa i-au examenu din prima.

Asa ca ziceam de bar. Da imi place. Ma asteptam sa fie o cafenea, nu intrasem niciodata pana acum si nu stiam la ce sa ma astept. E un irish pub frumos mobilat cu tablouri interesante si preturile sunt ca peste tot, ma asteptam sa fie mai scump. Am luat un irish coffe, ceva sa ma trezeasca, dar sa ma si bine dispuna, eram cam adormit, era ceasul 10 si ceva, asa irishu este 12 lei. Cat am stat acolo mi-am zis sa fac si ceva treaba. Mi-am scos foile de la Deznodamant si am inceput sa o rescriu unele parti, sa tai chestii inutile etc. Nu exista pagina in care sa nu fi modificat ceva. Desi e destul sa tai ceva la care am lucrat destul de greu, e bine si sper sa imbunatatesc produsul final. O sa trebuiasca sa trec prin toate din nou, sa vad ce am scapat. P.S treaba merge foarte bine la urmatorul proiect, incredibil de bine, 500 pe zi fara probleme, e ceva dubios aici:).

In other news.

2001: A Space Odyssey 1968.

Am ajuns si la filmul asta al lui Kubrick. Da, omu’ isi merita aprecierile. The Shining si A clockwork orange au fost frumoase, filmul asta le depaseste la regie si imagine. Superb. Unele imagini sunt aproape de poezie. Mi-a placut si povestea desi spre final devine putin incurcata. Simbolistica e frumos folosita si la unele scene am avut nevoie de niste explicatii. Singurul dezavantaj al filmului este acela ca are prea multe momente moarte. In partea doua a filmului devenisem nerabdator sa vad finalul, sa vad cum progreseaza povestea, incat nu mai aveam rabdare sa vad o scena de 5 minute in care austronautul repara o antena. Bun filmul, dar cred ca pe multi o sa-i plictiseasca, insa merita o sansa.

Ce e cu titlu? Pai am vazut in baru’, mentionat mai sus, ca fac asa ceva, sunt foarte curios ce gust are si sunt nerabdator sa beau. Am vrut sa-mi iau, dar era prea de dimineata.

Leave a Reply

