AND-ADN

Ieri am avut ceva treaba si am ajuns si la Craiova pentru 30-40 de minute tops!. De fiecare data cand vin pe acolo, am un sentiment de familiaritate, dar in acelasi timp de vechime, de uitare. Acum, desi am stat putin, am simtit o satisfactie ca ma aflam acolo, ca am reusit sa fiu acolo. A fost un soare frumos cu vant, cum imi place mie, blocuri mici, trafic putin si oameni diferiti( desi nu am vorbit decat cu 3 persoane in timpul cat am stat acolo si foarte scurt) . Cu alte cuvinte, am zambit cand am auzit oameni ca zic facui etc si m-am bucurat de timpul care l-am petrecut acolo. Drumul a fost cam naspa-dus-intors intr-o singura zi, dar m-am simtit bine, am citit aproape toata cartea Omul nostru din Havana de Graham Green, mai am 20 de pagini. Si cand am ajuns in Bucuresti a fost o vreme placut.

Poate ca avem ceva in ADN care ne leaga de locurile natale sau sunt si eu unul dintre sentimentali.

PS. Am gasit acolo un loc unde Vodca si Romul era 1 leu. Promitator:D

3 thoughts on “AND-ADN

Leave a Reply

