august

cald, masini, august, carte, ventilator, cald, am zis cald?

Am terminat acum ceva timp Omul nostru din Havana de Green si pot sa zic ca mi-a placut. O poveste politista frumusica despre un tip, care in dorinta lui de a satisface nevoile de shopping ale fetei lui, accepta sa lucreze pentru serviciul secret britanic. Omul nostru, un modest vanzator de aspiratoare, nu stia nimic despre spionaj, dar era de ajuns ca era englez in Havana. Primea o suma de bani pentru prestatia lui, insa nu adusese niciun raport pentru ca nu stia ce sa faca, asa ca incepe sa scrie rapoarte false, ca sa se simta indreptatit pentru bani pe care ii primeste.  Cam asta e povestea, numai ca lucrurile incep sa devina cam reale pentru gustul omului nostru din Havana.

Este o carte comica ce te atrage si prin scurtele pasaje descriptive despre Cuba reuseste sa te ademeneasca acolo. Nu este chiar o poveste politista simpla, cred ca are si substanta si asta o face carte frumoasa. E ca o femeie imbracata frumos, dar are si ceva in cap:). Pentru vremea asta e numai buna.

Acum altceva. Masini. Da, invat sa conduc. E fain, si chiar am fost impresionat prima data de sunetul motorului. Stati, e doar o Dacie logan, parca, dar pentru mine tot a fost o senzatie misto. Mai greu la inceput cu ambreiaju si cu vitezele si inca nu pot sa iau curbele prea bine, dar invat repede.

August, da, e cald. Am mai zis nu?.

Ah, Inception, frumos. A fost exact ce ma gandeam. Art+Comercial=succes. Nu intru prea mult in detalii, dar mi-a placut ca a fost un film frumos, cu o idee interesanta, invelit in haine frumoase pentru milioanele de cinefili.

Ca ziceam de August, da, si un scriitor, August Strindberg, Salonul rosu, carte de buzunar, jurnalul. Imi e simpatic pana acum, mai am vreo 100 de pagini si o termin. Placut surprins de acest nordic, dar revin cu mai multe dupa ce termin de citit.

P.S. Lucru la Bullshit a stagnat cateva zile, dar revin. Doar ca am 14 pagini si de-abia ating mijlocul, nu ca m-ar deranja, dar mai am o idee pe care vreau sa o abordez si vreau sa termin bullshitu mai repede si nu pot sa scriu la amandoua in acelasi timp si urmeaza si irpu si teste si ah…

Beau bere si ascult asta acum:

Leave a Reply

