Books…

In zilele astea am avut placerea sa pun mana pe niste carti frumoase. Mai intai un Marquez-Despre dragoste si alti demoni- frumusel, cu stilul caracteristic despre o fatuca cu parul de nu stiu cati metri a facut o poveste. Cand citeam ma gandeam ca eu nu o sa pot sa scriu niciodata ca el, a avut noroc cu locul si familia, dar m-am consolat cu gandul ca nici el nu ar putea scrie ca Kundera sau alticineva care a trait altfel. Point to take: Stupid blind religion is….stupid.

Apoi am intrat in mamutul Razboiul sfarsitului lumii, Llosa. El zicea ca e cea mai buna carte a lui. As inclina spre asta, dar mie nu mi-a placut cel mai mult dintre ale lui. Cartea in sine e foarte buna. M-a trecut printr-un amalgam de sentimente: ura, frustrare, mila, dezgust, fericire, tristete si chiar excitare. Un razboi dintre niste fanatici religiosi si intre as zice eu, progresul natural al lucrurilor. Razboiul asta chiar daca nu aduce sfarsitul lumii, pot spune ca aduce sfarsitul umanitati, intr-un fel. In razboiul asta rar mai gasesti deosebiri dintre oameni si animale. Pe langa poveste interesanta, cartea are si o structura foarte bine pusa la punct. Este non-liniara, vedem multe puncte de vedere si diferitele situatii ale multor personaje, diferiti naratori, intr-un cuvant o maiestrie scriitoriceasca. Point to take- la fel ca sus, dar cu mai multa intensitate.

Acum am trecut la James Joyce, Portretul tanarului artist. Am citit o suta si ceva. Imi place…astept partea cu artistul:). Insa si aici am dat de religie si disputele specifice.

Se pare ca luna asta am ceva cu religia:D, poate o sa vorbesc mai mult in alt post

Another movie reviewd, daca e cineva interesat. Miercuri ma duc la Piranha 3d! i wanna see some blood and chicks in 3d.

2 thoughts on “Books…

  1. Sper ca nu, dar in ultima vreme mi-e greu sa stau sa scriu ceva pe blog. Si mai e si sentimentul ala “de vorbit cu peretii”?. Sunt zile cu putine vizualizari, altele cu mai multe, insa chestia e ca se comenteaza putin. Inteleg, nici eu prea mai comentez( am scapat de febra forumurilor cand stateam zile intregi sa ma cert cu unu despre un subiect sau altul). Ar fi misto sa stii ce gandesc cei care tocmai ti-au citit postul.
    Long story short-la inceputul anului o sa revin cu vreo 3-4 filme interesante si cateva carti:)

Leave a Reply

