Inapoi de la sarbatoare la griji la care nu vreau sa ma gandesc

:)) Da, sunt inapoi in Bucuresti. Timisoara a fost frumoasa, dar cam rece, inghetata, fara gunoaie, dar cu gropi, nu foarte multe, dar in mijlocul drumului. Nu am fost noi multi(6) dar am fost galagiosi(hint). Oricum a fost bine asa si am vazut niste locuri misto.

Scârţ, clubul pe care taximetristi nu-l stiu, e un loc lejer, frumos cu un design interesant-non-conformist. O bicicleta lipita pe un zid undeva sus, cu farul aprins, masa din masina de cusut veche, paturi suprapuse, apa la sticla-sticla veche. Cred ca v-ati prins. Si nu e scump. apa(0,7) 4 lei. Un caine, ce se plimba prin casa( transformata in Scart), care mai avea putin si o manca pe Gabi:)  .Merita mentionat si barul Papillon, cam inghesuit, dar are atmosfera-tablouri-portret-desenate in creion, agatate in jur-, e micut, ieftin, bun de relaxat.

Si tot in Timisoara am dat 6,5 lei pe o plescovita. Cei mai bine cheltuiti bani pt mancare ever:D. Un fel de hamburger excelent pe care l-am gasit dupa ce mersesem ceva timp pe jos, prin frig.Oricum a fost prea bun.

Drumul a fost cam lung, dar a meritat. Am baut, dansat, el si cu prietenii lui ne-au stat pe cam si am facut si f multe poze.

Ah da, griji…ah…mai bine nu ma gandesc, poate dispar:D

P.S Don't feed the birds

Leave a Reply

