Intrebari nelamuriri si alte chestii

Ma gandeam azi sa fac pe fiecare saptamana o rubrica in care sa va zic nelamuriri, sa ma lamuriti, intrebari. Intelegeti voi.

1. Am observat in ultima vreme mosi ce vin pe la 4-5 la metrou si ia 20-30 de ziare de adevarul de seara si pleaca. Nici macar nu au treaba la metrou. Ce credeti ca fac cu ele? Vopsesc si au nevoie sa le intinda pe jos? Le impart in cartier?, le pun in scara blocului? hartie igienica? apar ei in ziar si dau la rude? Decupeaza data si-si fac un calendar propiu? e vreo rubrica mai xxx in ziar si nu stiu eu?

2. Cat de lame poti sa fii sa porti ochelari de soare in metrou? Eu stiu de mic ca nu e frumos sa stai cu palaria, sapca, caciula pe cap cand intri undeva si ca nu e ok sa poti ochelari de soare in metrou( unu la mana, la ce iti folosesc? pari mai cool, mai smecher? – e ca ochelarii de soare fosforescenti pe intuneric? de ce ai vrea asa ceva?

3. Asa, si 3 ceva mai simplu. De ce mor de sete dupa ce ma spal pe dinti? orice pasta folosesc acelasi efect…

4 thoughts on “Intrebari nelamuriri si alte chestii

  1. Am cercetat situatia cu pasta de dinti pentru tine si din zecile de raspunsuri de pe yahoo answers, maybenow.com, answers.com si alte vrajeli de la google, se pare ca e vorba de combinatia dintre substantele astringente din pasta de dinti si faptul ca scuipi multa saliva dupa. Sper sa apreciezi cele 10-15 minute pe care le-am pus in slujba ta si sa te ajute in vreun fel :))
    Despre batranii de la metrou n-am nicio idee, dar cred ca sunt oameni care inca nu stiu ca ziarele astea sunt gratuite si reusesc sa faca si ei un fel de bisnita. Poate.

  2. cu batranii si cu ziarele lor la fel ca toti oamenii care iau o groaza de pungi de la legume fructe din supermarketuri numai pentru ca sunt gratis sau ca multi care iau multe creioane din ikea si pleaca cu ele…banuiesc ca nici unii nu au nevoie de foarte multe din cele mentionate dar ideea de gratis ii instiga.

    cu ochelarii in metrou fitza :)) nu stii ca esti mai cool asa?

    am si eu o intrebare de ce dupa ce alergi mai mult ai tendinta sa iti pui mainile in sold?😕

    • haha, am dat si peste alte intrebari. Pai ma gandesc ca obosesti si iti pui mainile intr-o pozitie relaxata. Desi nu e un efort sa tii mainile pe langa corp, e mai relaxant sa le sprijin. Zic si eu:)

Leave a Reply

