Un site si niste filme.

www.8tracks.com  E un site unde gasesti tot felul de mixuri de muzica. Rock, dub-step, pt citit, pt invatat, road trip, etc. Eu in ultimele zile numai de pe site am ascultat muzica. M-am cam plictisit de muzica mea si asa gasesc melodii misto si pot sa selectez exact de ce am nevoie. Cam atat. Go and see.

Two Lovers Nu imi place Joaquin Pheonix, ma enerveaza fata lui, semnu ala de pe buze etc. Am incercat sa vad filmul asta cand a aparut in 2008, insa Pheonix juca….uite ca am ajuns sa-l vad. Nu e rau, povestea nu e prea originala, dar e bine spusa, amuzanta din cand in cand si joaca bine Pheonix asta si Paltrow, frumusica, nu e rea.

Ghost World Meh, mie nu mi-a placut. E cu Scarlett, da apare putin si nu prea merita sa te uiti. Buscemi e foarte bun. Povestea plictisiotare si personajul principal m-a enervat la culme.

Il Postino Italian. 1994, desi pare mult mai vechi. O poveste draguta despre cum Mario incearca sa o cucereasca pe Betrice Russo, cu un pic de ajutor de la Neruda. Punctul forte al filmului e Mario, sau mai bine zis actorul-Massiomo Troisi. Mario e genial de prostanac, modul cum vorbeste, cum gesticuleaza, e ceva care te face sa zambesti si sa-i doresti sa o castige pe Beatrice. Parca e un copil intr-un corp de adult.

Leave a Reply

