A invata

Invatatul e asemanator cu procesul de formare al maionezei pentru mine. Daca nu “invart” in aceeasi directie pe tot parcursul procesului, invatatul ca si maioneza se taie.  Aici ma refer la acompaniament muzical. Cand eram mic invatam in liniste si nu puteam sa inteleg cum “ai batrani”, fratii mei, studiau cu muzica.  Acum, asa zisa liniste din apartament, aud ceasul de pe hol, masini pe strada, ambulanta, scaunul trosnind, ma distrage de la citit. Asa ca, acum trebuie sa apelez si eu la muzica. Nu pot sa ascult melodiile favorite pentru ca incep sa cant. Nu pot sa ascult rock pentru ca la un moment dat o sa incep sa fac un air guitar solo. Jazzul cu versuri ma cam distrage. Jazzul fara versuri ma cam adoarme. Tehno si alte prostii, nici vorba. De accea maioneza, studiul, sa iasa bine eu trebuie sa invart numai muzica clasica. Oricand ascult cu placere acest gen, mai ales pian. Imi place. Nu ma distrage, dar ma tine si treaz si atent la ce am de citit.

Daca nu gasiti melodii potrivite, apelati la muzica clasica. Se gaseste usor. In special pe siteul cu muzica www.8tracks.com 

O recomandare: un mix cu clape de pian.

Inapoi la invatat acum

 

Leave a Reply

