Alte 5 filme despre scriitori/scriitura

Am compus inca o lista cu filme pentru voi.

1. Wonder Boys. Este un film interesant. Stiu ca m-a surprins placut. Michael Douglas este un scriitor/profesor care se confrunta cu diferite probleme. Si pe plan profesional si in relatiile cu oamenii. Incearca sa treaca peste blocajul mental, care nu-l lasa sa scrie. O studenta se indragosteste de el. Un student se tine dupa el etc. I think this is a good watch.( ce melodie in trailer, Irina)

2. The Ghost Writer. Filmul nu prea are multe legaturi cu scrisul, doar faptul ca personajul principal era ghost writer. Insa m-a facut sa-l pun in lista pentru ca este un film bine facut. Mi-a placut. Reviewul il gasiti aici.

3. The Hours. Despre opera Virginiei Wolf “Mrs. Dalloway” si cum afecteaza ea vietile a doua femei. Pe langa asta, avem parte si de mici incursiuni in viata scriitoarei. Mi-a placut atmosfera, Nicole Kidman (iar eu nu prea o simpatizez), Julian Moore; interesant de vizionat.

4. Henry & June. O poveste despre viata lui Henry Miller si relatia acestuia cu Anais Nin. Mi-a placut ca arata procesul prin care trece un scriitor. Mi-a placut orasul. Uma Thurman a fost foarte buna in rolul lui June, sotia lui Miller. Un film despre sexualitate si scris. Nu a fost rau, insa l-as recomanda doar celor interesati de Miller si operele lui.

5. Permanent Midnight. Un scenarist de tv, cu probleme cu drogurile, incearca sa-si drege viata. It’s ok, are niste momente de regie frumoase. Ben Stiller e chiar ok. Problema e ca povestea sufera, o cam ia in toate partile, fara sa-ti ofere prea multe.

7 thoughts on “Alte 5 filme despre scriitori/scriitura

  1. Cel mai interesant film mi se pare ,,Henry and June”. Uma Thurman este printre acriţele mele preferate (Jodie Foster se află pe locul 1 pentru rolul ei din ,,Silence of the Lambs”) şi cred că îmbogăţeşte plot-ul filmului. L-am trecut în listă!

  2. good night and good luck si zodiac – cu jurnalisti
    si despre scriitori/scenaristi, printre primele filme scrise de fratii coen: barton fink

Leave a Reply

