Tu ce citesti?

…in metrou? Eu obisnuiesc sa citesc carti de beletristica. Si reviste, mai rar. Ziare foarte rar. Imi place sa citesc carti din doua motive: si pentru ca imi face placere, dar si faptul ca sunt mici si pot sa ma misc, intr-un mediu aglomerat, usor. Cartile din domeniu, specialitate ma plictisesc sau nu reusesc sa ma concentrez pe informatie. Ziarele sunt cele mai enervante, sunt prea greu de manevrat si tot timpul e unu’ care se uita peste umarul tau, dar multi renunta cand vad ca nu e Libertatea sau Cancan.

Azi m-am apucat de “Pe patul de moarte” a lui W. Faulkner. Am citit vreo 3-4 pagini pana cand langa mine s-au postat doi, iar unul dintre ei a inceput sa-i povesteasca ce s-a intamplat la “Master Chef”. M-am uitat si eu putin la emisiune. A avut momente amuzante. Nu stiu de ce, dar nu puteam sa mai citesc, si in schimb ma gaseam ca-l ascultam pe tip cum povesteste. Desi unele momente le prinsesem si eu la tv. In fine, azi n-a prea mers cu cititul.

Aproape tot timpul am ceva la mine pe care pot sa-mi arunc ochii. Doar cand ies in oras nu am nimic. Si nu prea stiu ce sa fac. Nici macar telefonul nu ma poate salva. Multi se uita la tine. It’s weird.

Tu citesti? Old school sau poate de pe tablete, telefoane

5 thoughts on “Tu ce citesti?

  1. Şi eu citesc beletristică pe metrou. Dar să fie o carte uşoară, că altfel mă concentrez greu. 2 cărţi care nu merg citite pe metrou (primele care mi-au venit în minte): “În numele trandafirului” şi “Zgomotul şi furia”. Câteodată şi când merg în club am o carte la mine (încape numai bine în poşetă), dar şi mai bine merge un B24FUN sau un 7zile. Le iau din puburi, baruri, magazine, apoi la sfârşitul săptămânii le iau cu mine pentru drumul casă-club. Apoi le arunc. La întoarcere, am întotdeauna companie şi nu-mi mai trebuie cărţi😉

  2. Inainte citeam mereu in metrou “Filozofia pentru bufoni”, o carte cu povesti f scurte si amuzante din filozofie. Povestile erau scurte asa, mergeau pentru “o statie” si le recomand😀 Mai nou citesc in metrou si GOG de Giovanni Papini, sunt tot povesti destul de scurte si foarte interesante din viata unui om ciudat.😀

  3. Eu nu mai citesc beletristica in metrou pentru ca stiu ca nu pot sa ma concentrez. Cand faceam asta si luam povestea de unde am ramas in metrou nu-mi mai aduceam aminte sa fi citit partea aia :)) Daca am o revista la mine, e bine. Daca nu, ma holbez la oameni sau arunc o privire la ce citeste lumea prin ziare. Da, eu sunt in categoria asta :))

Leave a Reply

