Stupid things

O sa va spun o scurta poveste din copilarie. Destul de stupida si de care ti-ar fi rusine acum. Apoi astept ca si voi sa povestiti ceva pe scurt, sub forma de comentariu.

Ma aflam la Liceul National Nicolae Titulescu, din Craiova, la gimnaziu, nu stiu in ce clasa eram. Poate a -6-ea sau a 7-ea.  Ca mult alti, inaintea mea, m-am indragostit de o profa.

La mine era de engleza. Era o femeie frumoasa, nu prea inalta, cu parul pana pe la umeri, Rosu, cu pielea alba. Era mai mereu imbracata intr-un costum elegant. Fusta pana deasupra genunchiului, o bluza usor decoltata, si un sacou de aceeasi culoare ca fusta. Acum, imaginea ei e foarte blurata, dar am incredere in alegerea mea. Nu toti erau indragostiti de ea, insa multi baieti o placeau. Parca mie imi acorda mai multa atentie. Se poate sa nu fie adevarat. Asa simteam eu. Oricum, intr-o zi, la o tema sau ceva, trebuia sa scrie in engleza o poezie sau cam asa ceva. Iar eu, ca sa o impresionez, m-am hotarat sa copiez versurile melodiei Take me to the moon and back” al formatiei “Savage Garden”. 

that’s why she shies away from human affection
but somewhere in a private place
she packs her bags for outer space
and now she’s waiting
for the right kind of pilot to come
(and she’ll say to him) she’ll say

I will fly you to the moon and back
if you’ll be if you’ll be my baby
I’ve got a ticket for a world where we belong
so won’t you be my baby

si asa mai departe….Nu mi-a zis nimic de poezie, insa nu s-a distantat de mine si nici s-a apropiat mai mult. A ramas la fel de draguta si frumoasa. Acest a fost momementul meu, Oh God, Why?. Bine, mai sunt si altele….poate va zic mai multe pe viitor.

Va astept si pe voi, daca vreti, sa impartasiti momente rusinoase, de orice fel, din copilaria voastra.

4 thoughts on “Stupid things

  1. Pffffffff asta nu-i nimic. Pe mine în 1-4 mă ştiau toate învăţătoarele drept cea mai talentată autoare de compuneri. Realitatea este că erau scrise de mama. Între timp, m-am lăsat de “plagiat” :))

    • :)haha, cool. E bine ca te-ai lasat:D. Si pe mine ma ajutau fratii cu temele. In special la mate. Doar ca atunci cand trebuia sa explic cum am rezolvat problema dadeam din umeri.

      • La mine toate plansele de la desen erau pictate de tata sau mamaie. La scoala trebuia sa trag de timp pana la sfarsitul orei cand puteam sa spun “nu mai am timp, doamna, il termin acasa” :)))

Leave a Reply

