De ce (nu) iubim femeile

Ideea preluata de aici

Nu stiu daca iubim este un cuvant bun pentru acest post, insa am zis sa respect postul orginal. Mai degraba cuvintele: enervant, deranjat, ar fi potrivite.

Asta cu feminismul s-a tot mentionat pe aici. E totul ok pana cand cad in extrem, la lucruri de genul: “avem vibratoare si banci de sperma, nu mai avem nevoi de barbati”…serios?.  Nu-mi plac femeile care au nevoie sa stie tot timpul tot ce faci. Aici intra si situatia cand daca te preocupa ceva, ea insista sa afle ce; iti povesteste daca are chef, incredere etc.

Nu-mi plac femeile care ies cu idioti, animale(barbati) apoi se plang  ca ce porci sunt barbati, ca sunt nesimtiti si asa mai departe. Iar mai grav este ca tot cu genul ala de barbati ies, apoi se intreba de ce ma bate, de ce ma ignora etc.

Ma deranjeaza femeile care nu stiu ce este o gluma. Nu totul trebuie luat in serios.

Si in final, femeile, valabil pentru cele mai apropiate, ma fac sa incerc mai mult, sa lucrez, sa fiu mai bun; lucru care e cam obositor pentru firea lenesa a barbatului, sau poate doar a mea:)

Cam asta ar fi, asa pe scurt.

8 thoughts on “De ce (nu) iubim femeile

  1. Draguta postarea ta, aveam asteptari, de-asta am si citit-o, si nu m-ai dezamagit.:)si ragut si trendul cu de ce iubim/de ce nu iubim femeile/barbatii:)

  2. “Ma deranjeaza femeile care nu stiu ce este o gluma. Nu totul trebuie luat in serios.” Pe mine ma deranjeaza si barbatii care fac asta. Dar nu ma stresez prea tare. Am de castigat un pariu cu educatoarea mea si mai am cel putin 78 de ani de trait.

  3. Pingback: Despre leapsa cu feministe « Fitness Boutique

  4. Pingback: Leapșa: Dacă eram… « Wise Tales of the Godmother

  5. Îmi place ce faceți voi: o listă cu plusuri și minusuri…foarte bine! Dar, hai să fim serioși, dacă n-ar avea defecte ar fi neinteresante.
    Ah și cine caută numai „plusuri”, cele mai multe sunt la cimitir 😀

  6. Pingback: Leapșa cea de toate zilele « The Bucket List

Leave a Reply

