Scurt metraje la Next

Am fost ieri la deschiderea evenimentului, ca reprezentant al presei:D. Si am primit multe bunatati, o punga de mici cadouri.

Am avut parte de un debut solid al festivalului. Ne-am adus aminte de adolescenta cu ajutorul filmului “Aglaee”.

Am ras cu “Infernal Nuns”

Infernal Nuns – The Movie from Infernal Nuns on Vimeo.

Am avut parte si de un romanism, care a fost ok. Si inca alte cateva filme placute. Eu astept si urmatoarele zile Next. Poate ne vedem pe acolo.

sursa foto

3 thoughts on “Scurt metraje la Next

  1. Am fost anul trecut la gala laureaţilor şi mi-a plăcut. Din păcate, a fost şi o telenovelă sudamericană care a durat 40 de minute (!!!), dar au fost chestii fun în rest. M-aş duce şi în weekendul ăsta.

  2. Pingback: Daca eram – leapsa « Lumea vazuta de Burete

  3. Pingback: Săptămâna sexy « Sexyleanu

Leave a Reply

