Tatuaje

Nu cred ca exista cineva care sa nu se fi gandit la tatuaje, sa-si faca unul. Unii mai mult, alti mai putin. Exista pareri ferme contra sau pro si sunt cativa si de mijloc. Profesorul nostru de Jurnalism Online, Horea Badau, a fost rugat sa-si dea cu parerea despre tatuaje, la propunerea unei studente, Diana Bocai. La randul meu, am primit si eu aceasta leapsa.

Mi-au placut tatuajele de mic. Toti tipi badass aveau. Am apelat si eu la “tatuajele” pe care le gaseam la gume. Aproape nu conta ce reprezenta respectivul desen. Fie ca era o sirena sau o masina, eu imi aplicam tatuajul pe bratul drept. Bine ca se stergea….daca nu, mama avea ac de cojocul meu, ca sa spun asa. Placerea de a vedea tatuaje nu mi s-a diminuat, dar dorinta de a avea unul da. Dintr-un motiv simplu. Nu ma mai primeste mama acasa….Nu, problema este ca nu am o idee, imagine, ceva atat de important, incat sa mi-l imprim pe mine, sa ramana acolo pe “viata”. Poti sa pui nume, citate, desene, figuri etc. Nimic nu a iesit in evidenta, incat sa ma faca sa ma tatuez.

Tatuajele reprezinta un stil de viata. Oameni care fac asta doresc sa-si exprime ideile, gandurile, gusturile etc direct. Da, e o metoda primitiva, dar cine spune ca asta e ceva rau. Foarte multe lucruri pe care le facem sunt primitive.

Recent, am vazut un episod dintr-un tv show “Whitney”( nu e rau, protagonisti sunt stand-up comedians irl), in care el si ea voiau sa se casatoreasca. Au incercat varianta conventionala, la primarie, dar din diferite motive nu reuseasu sa ajunga acolo. In fine, in locul unei semnaturi si unui inel, ei au ales sa-si tatueze “I Do” pe corpurile lor. O idee simpla, frumoasa. Pe viata.

Tatuajele pot fi sexi, cauta suicide girls, pot fi greseli, pot fi urate etc.

Eu, mai degraba, sunt un spectator si nu un participant la acest trend, sa-i zicem.

Cer si eu parerea urmatorilor: Alexandra, Burete, Irina, Clara si lui Alex

5 thoughts on “Tatuaje

  1. Pingback: Sunt tatuajele cancerigene, periculoase? Dar necesare? - Alt om

  2. Şi mie îmi plac tatuajele, dar să le văd la alţii🙂. Eu nu am bani şi nici nu ştiu ce model să aleg… că doar că o să rămân cu el până la adânci bătrâneţi… E cam greu să să le spui nepoţilor să nu se drogheze în timp ce tu ai o frunză de canabis tatuată pe braţ…

  3. Pingback: Leapşa cu tatuaje « The Single Jingle

  4. Pingback: Ce părere aveţi despre tatuaje? « Radu Ştefan's Poeme ETC.

Leave a Reply

