Cannes 2012

Au aparut si nominalizarile pentru competitia de anul acesta. Aici gasiti lista sau cautati pe google.

Filmele pe care vreau sa le vad:

1. Moonrise Kingdom. Wes Anderson e regizorul, el e tipul care a facut “The Royal Tenenbaums”, “Fantastic Mister Fox” sau “Darjeeling Limited.” Povestea din Moonrise pare draguta si ciudata, exact cum trebuie. Pe langa asta, are in spate si o echipa de actori foarte buni: Bill Murray, Bruce Willis, Harvey Keitel, Tilda  Swinton, Edwart Norton.

2. Beyond the Hills. Pentru ca este facut de Cristian Mungiu. E roman de-al nostru, macar noi sa-i vizionam filmele. Si vreau sa vad un film bun romanesc care nu este despre comunism. Sper ca asta sa fie primul.

3. Cosmopolis. Desi e cu Robert Pattinson, vampiru ghey, eu vreau sa-l vad pentru ca pare interesant. Ca regizor il avem pe David Cronenberg( A History of Violence, The Fly, A dangerous method) care ar promite sa faca o treaba buna. Si din trailer pare plin de actiune si un pic cam ciudat. Ah, si e cu Julliet Binoche si cu Paul Giamatti

4. Like Someone in Love. Nu stiu prea multe despre el, dar vreau sa-l vad pentru ca este regizat de Abbas Kiarostami, cel care a facut Certified Copy, un film care mi-a placut foarte mult.

5. On the Road. Jack Kerouac. Super carte. Iar acum sper sa iasa un film macar decent. Ma deranjeaza putin ca apare si Kristen Stewart( Twilight, desi mi-a placut de ea in Adventureland, un film pe care-l recomand). Per total, cred ca o sa iasa ceva ok. Anca daca nu ai timp sa citesti cartea, uite film:)

6. 7 days in Havana. Este un film ca “Paris je t’aime” sau “New York I Love You”. Mai multi actori, mai multi regizori, mai multe povesti, un singur oras. Sunt curios.

8. Hemingway & Gellhorn. Film aflat in afara competitiei. E facut de Phil Kaufman, el a facut foarte multe filme cu Indiana Jones. Cred ca merge pentru aceata productie. Clive Owen e Hemingway, meh. Gellhorn o sa fie interpretata de Nicole Kidman, meh. Nu sunt actori mei favoriti, dar Hemingway este unul dintre scriitori mei favoriti asa ca o sa vad filmul asta. Sper sa fie ok.

Irina, Burete, Alexandra, Sexyleanu, Radu, Radu, voi ce ati vrea sa vedeti?

P.S Cannes parca are o aroma aparte, parca imi place mai mult decat Oscarurile americanilor sau premiile de la Venetia. Poate o fi de la briza marca Coasta de Azur.

8 thoughts on “Cannes 2012

  1. Cronenberg a făcut-o până şi pe Keira Knightley să pară interesantă, aşa că nu mă sperie prezenţa lui Pattinson în “Cosmopolis”. Filmul lui Wes Anderson pare şi el promiţător, Mungiu – nu, mersi!

    După ce studiez lista, bag şi eu nişte impresii.

  2. Eu încă nu m-am hotărât ce vreau să văd, dar ştiu sigur sigur că vreau să citesc Pe drum de Kerouac. Şi eu subscriu la ce ai zis despre aerul aparte al Cannes-ului, mi se pare mai pentru connaisseuri ;))

  3. Toate par misto, eu cred ca cel mai mult as vrea sa vad 7 Days in Havana si Moonrise Kingdom. Primul pentru adunatura aia interesanta de regizori (Gaspar Noe si Benicio del Toro!) si sunt si curioasa in privinta povestilor din oras, care nu-i asa cliseic ca New York si Paris. Iar al doilea, Moonrise Kingdom, pentru poveste – m-au cucerit copiii aia care-si trimit biletele – si pentru, can’t help it, Bruce Willis :))

  4. Pingback: Cannes 2012 « Sexyleanu

Leave a Reply

