Explozie de testosteron

Ieri am vazut trailerul debut al filmului “The Expendable 2”. Asta.

N-am vazut primul filmul pentru ca nu ma atragea, dar pe asta cred ca o sa-l urmaresc. De ce? Pentru ca mi-a trezit o nostalgie. Mi-am adus aminte de serile cand statea toata familia in fata televizorului si astepta filmul cu Van Damme sau cu Bruce Lee. Rambo ii omora pe toti si nu ramanea fara gloante. Jet Li ii batea pe toti cat mai acrobatic posibil si asa mai departe. Mi-a rascolit aceste amintiri si mi-a starnit o dorinta de a-l vedea. Ah, stiti cum era aia cine bate intr-o lupta dintre Van Damme si Bruce Lee. In film o sa aflam cine bate intre Silvester Stallone si Van Damme😀. Probabil ca o sa fie cam prastie filmul dar na, sunt explozii, sunt actorii filmelor de actiune din anii 80-90 si cu astia noi. Sunt curios daca au roluri cat de cat ok, daca au toti un loc important sau unii sunt doar de umplutura.

P.S Chiar l-am visat pe Van Damme:)) Intrasem la el in cabina de machiaj si eu ii vorbeam si el doar mormaia raspunsuri:)).

Leave a Reply

