Fluxul de informatii

Zilele aste am tot pus fotografiile mele in diferite locuri; deviantart, flickr, facebook etc. Am constatat un lucru pe care-l observasem cu ceva timp in urma. Fluxul de informatii pe internet este foarte mare si lumea trece pe langa foarte multe lucruri. Dupa ce am pus respectivele fotografii in galeria proprie, foto care apar si in fluxul siteurilor respective, pe cele mai reusite le-am postat si in diferite grupuri. O fotografie chiar in sase-sapte grupuri. Am asteptat nerabdator, ca un madru creator, reactia publicului. Din ora in ora refresh.  Am constatat ca fotografiile au foarte putine vizualizari, ce sa mai zicem de voturi, favorite sau commenturi. O poza postata acum sase zile are doar 18 vizualizari, in contextul in care e prezenta in mai multe grupuri. Nu ca ar fi pozele mele foarte bune, incat sa ceara atentia publicului, insa macar sa ajunga la mai multa lume.

Ce am observat cred ca este valabil la orice tip de creatie; fie ca e o poveste, desen, melodie sau fotografie. Daca la inceput internetul era o rampa de lansare, acum mi se pare ca a pune o opera pe internet e ca si cum ai arunca o piatra intr-un lac si speri sa pluteasca.

Maybe I’m wrong. Maybe I’m doing it wrong.

 

3 thoughts on “Fluxul de informatii

  1. Asa este! Asa este! Internetul este un lac imens de la care speri sa ti mai vezi odata opera, pe care ai aruncat-o acolo, iesind la suprafata:)

      • mmmmmh…pei nu prea cred …daca te referi strict la blog…merge cat si daca esti activ…avansezi f greu si cazi prea usor(exemplu sapt asta) daca e vb in general… at stiu ca dureaza un an pana un site ajunge sa fie citit, sa aiba implicare, sa obtina reactii( asta am constatat o la scrieliber.ro)

Leave a Reply

