Minority Report

A fost destul de bun filmul ala. Mi-a placut. Dar nu vreau sa va vorbesc despre el aici, ci despre faptul ca mi-a placut foarte mult cum se juca Tom Cruise cu hologramele. De abia asteptam viitorul sa pot sa fac si eu ce facea el. Se pare ca nu suntem atat de departe. Eu nu sunt un impatimit al gadgeturilor, tehnologie, IT. Nici macar nu am un smartphone. Asa ca poate multi dintre voi  stiti despre proiectul “Google Glasses”. Eu abia ieri am aflat de el. Pentru cei ce nu stiu, asta e:


Am ramas masca. Atatea functii si foarte multa mobilitate. Cel mai mult mi-a placut faptul ca poti sa faci  fotografii si ca persoana cu care faci videochat poate vedea ce vezi si tu. E incredibil. Chiar as vrea sa incerc acest produs. Bineinteles, o sa fie ultra scump si in Romania o sa ajunga greu. E clar ca produsul poate avea si multe defecte sau chestii enervante. Multe dintre ele sunt ilustrate in parodia de mai jos:

Pe mine ma mai frapeaza o chestie. Cum arata acest gadget. O sa fie o hidosenie pe care doar astia geeks o sa o poarte sau o sa arate cat se poate de normal, sa poti sa-i porti si la o petrecere mai classy. Nu stiu. Voi ce ziceti? Alex, Irina, Alexandra, Sexyleanu?

Leave a Reply

