The end of an Era

House Era. Mi-a placut House, insa niciodata nu am fost super, mega fan al serialului. S-a terminat intr-un moment cand o ducea destul de bine, dar mai multi dintre actorii serialului au vrut sa renunte si asa s-a decis finalul. House o sa ramana in istorie datorita lui Hugh Laurie si personajului pe care il interpreta. Inspirat din povestirile cu Sherlock Holmes, House e geniu, insa este si ceva mai ciudat. Are un spirit de observartie excelent, este o enciclopedie medicala, sarcastic, nu prea ii pasa de ceilalti si ii place sa se joace cu oamenii din jurul lui.

Da, dar e plictisitor si tot timpul e la fel, ati putea zice. Da, are doza de rutina si mi se pare normal sa fie asa. Pacientul si tot procesul medical sunt mai mult ca o scuza adusa de scenaristi pentru a ne lasa sa-l vedem pe House cum se desfasoara. Vine pacientul,echipa tot greseste pana cand House are privirea de geniu si ii gaseste boala. Da, cam asa se desfasoara 70% din episoade. Mi se pare normal sa fie asa, diagnosticarea unui pacient nu se face imediat, trebuie facuti niste pasi pentru a ajunge la final.

Dar majoritatea nu se uita pentru a afla ce boala are x sau cum se descopera, ci pentru personajul House si interactiunea lui cu celalalte personaje din serial. E amuzant, tot timpul are ceva de zis, ii forteaza pe oameni sa joace cum vrea el, e direct si brutal. Chiar daca nu pare, House nu e atat de insensibil cum se crede, si imi place ca scenaristii ne arata asta din cand in cand. Si, bineinteles ne impartaseste ideile lui despre viata; fie ca e vorba despre religie sau iubire.

SPOILERS!

Cat despre episodul final, mie mi-a placut. A fost putin cam abrupt si putea sa se discute mai mult pe teme interesante ca “everybody dies, death is meaningless” etc). Mi-a placut foarte mult scena de final (motocicletele, soseaua libera, aer curat, peisajul minunat si o melodie potrivita). As fi ramas cu un gust amar daca House murea in casa, insa asa cu inscenarea mortii a reusit sa dea acea aroma amuzanta marca House.

2 thoughts on “The end of an Era

  1. Foarte bun review, descrie exact si parerea mea despre acest serial.
    Eu am ramas in urma la ultimul sezon, dar o sa imi fac timp sa il vad, ca sa pot citi si spoilerul.😀

Leave a Reply

