Eroi

“Camera masoara sase metri, asa ca am loc sa ma plimb prin ea de cateva ori pe zi. Tot ce-i trebuie unui om este sa calatoreasca. Nu exista nimic in scoli care sa nu poata fi invatat stand intr-un autobuz care se plimba de-a lungul coastei. Dintr-un motiv ciudat, mortii de la minister au ales practic toate cartile gresite. Te invata pasii unor dansuri pe care picioarele tale nu ii pot executa. Se gandesc la lucruri la care tu nu te poti gandi. Ti se fac daruri fara ca ei sa stie ca toate buzunarele tale de la haina trebuie sa fie goale. Se tin dupa femei care tie nu ti se par deloc frumoase iar gagicile tale nu sunt niciodata cine stie ce pentru ei. Cu adevarat singur esti atunci cand nu poti auzi ce gandesti. Pe strada sunt un milion de femei si fiecare are ceva frumos. Sau de fapt toate. Dar de asemenea vreau sa ma indragostesc, e normal. Vreau sa strang in brate femei tot la fel de mult cum vreau sa le si fut. Mi-ar placea sa vreau sa o imbratisez pe aceeasi femeie pe care vreau sa o fut. Toate la timpul lor. Lasa-ma sa imi fac planuri. Zilele au marginile ascutite ca o conserva de ton, iar cerul atarna de un carlig de macelarie. Nici urma de noroc pe ziua de azi. Asa sunt zilele aici in camera. Seifuri inchise pe dinauntru. Sincer, ma simt bine cu visele mele de bere. Am invatat sa-mi aranjez discurile preferate si stiu de fiecare data cand lipseste unu. Am tot atata nevoie de un sfat asa cum am nevoie de sifilis. Pot sa stau singur mai mult decat isi inchipuie cineva. Fata cea blonda nu mai vrea sa sufere. Cand o sa ies de aici o sa fiu singurul barbat pentru fata cea blonda, iar ea n-o sa manance niciodata decat de la mine, iar eu n-o sa-i dau niciodata otrava fara antidot. Vom trai impreuna, vom dormi impreuna si nu vom deschide niciodata usa strainilor. De craciun vom organiza aparari antiaeriene pentru cadourile care nu sunt pentru noi. Nu vom avea prieteni iar eu voi trage in dusmanii ei iar ea va trage fara nicio diferenta in ai mei. O voi lasa sa doarma diminetile. Cicatricele loviturilor noastre nu vor tine mai mult de o saptamana. Cand nenorocirile vor veni in vizita pe la noi, noi ne vom fi mutat deja. Voi spala vasele si voi bea bere asteptand-o sa vina de la serviciu. Cand o sa ma intrebe cum a fost, o sa-i spun mereu ca totul a fost bine, iar ea nu o sa stie niciodata cand o mint. Fata cea blonda nu va trebui niciodata sa escaladeze fatada pentru ca eu voi fi mereu acasa.” (Ray Loriga, Eroi).

Leave a Reply

