Top 10 movies

Recent, am fost rugat sa-mi dau cu parerea in legatura cu cele mai bune 10 filme pe care le-am vazut. Lucru greu de facut, stiu. Doar azi am avut destul timp, incat sa stau sa incropesc o lista cu filme. Desigur, unele iti raman in minte ca favorite sau te-au impresionat intr-un fel, insa sunt si acele pelicule care sunt bune, doar ca nu sunt pe mintea ta.

Dupa ce mi-am rascolit creierul, calculatorul si site-ul imdb, adunasem vreo 30 de filme. Am reusit sa mai scap de cateva dintre ele. Intr-un final, am realizat topul 10, dar am pastrat filme si pentru sectiunea mentiuni. O descoperire interesanta: se pare ca-mi plac foarte mult filmele cu cifre in titlu:).

1. 8 & 1/2

2. 2001: A Space Odyssey

3. 2046

4. Before Sunrise & Before Sunset (le-am luat pe cele doua filme ca pe un tot)

5. Lost in Translation

6. Breathless

7. Wings of Desire

8. A Clockwork Orange

9. Eternal Sunshine of the Spotless Mind

10. Amelie

Mentiuni:

Fight Club, The Diving Bell and the Butterfly, Hiroshima mon amour, Requiem for a Dream, Pulp Fiction, Amores Perros, One Flew over the coockos’ nest, The Dark Knight, Little Miss Sunshine, The Royal Tenebaums, City of God,Chinatown si Waking Life

Motivele pentru aceste alegeri sunt diverse, insa de obicei filmele care au o poveste puternica ma impresioneaza. S-ar putea sa fiti de accord cu aceasta lista, doar partial sau nu. As fi vrut sa dau niste argumente pentru fiecare film in parte, insa m-as lungi foarte mult si traim intr-o vreme in care “time is money”. Poate alta data.

Vizionare placuta!

5 thoughts on “Top 10 movies

  1. Îmi place lista! Felicitările mele pentru alegeri! Şi mie îmi plac foarte mult ”2001: A Space Odyssey” şi ”A Clockwork Orange”. De fapt, cam toate îmi plac şi mi se pare greu să aleg🙂

Leave a Reply

