Cum ajunge lumea la mine pe blog

Cei mai multi vizitatori pe blog ne vin din locurile unde promovam site-ul: facebook, twitter etc. Insa exista si o multime de oameni care ajunge prin intermediul google.  Hai sa va prezint top 5 cuvinte care au adus oameni la mine pe blog:

1. Van Gogh (doar 1-2 postari despre tablourile matusei mele)

2. Drogherie (am folosit cuvantul o singura data intr-o povestire)

3. Plescovita (revelionul din Timisoara)

4. florincasota

5. naking!- wtf is this? – inteleg daca ar fi naked, nude, dar nu naking!

Pe langa aceste cuvinte mai gasim si nume de carti, de filme etc.  Dar am si expresii ciudate, amuzante: real sex, schite paianjeni, miros chilotii lui matusa(??), in deriva de ce s-a terminat, naking grils, de ce ma bata atat de mult in seama?, gemete ritmice, casatoria cu cineva de rang inferior, youtube lupte cu armasari pariuri pe bani, ce poti sa vezi intrun muzeu, propozitii cu noapte geroasa, cum se începe o poveste interesantă, gris cu….?, coperta film femeie cu secure in mana, cum sa-mi maresc fesele,  partenera mea se hlizeste, cupluri sarutandu-se pe scara blocului, ce filme cu lesbiene ati vazut, muzica imprumut mi-a trebuit, chilaxing, melodii care-i plac lui bimi, cand te gadila nasul, urechile si pleoapele, chelnerita riki, din ce se face ciocul la tigara, linia chilotilor, in genunchi pe lubenita stricata, cum sa porti smecker ocelari de soare, omul care a spus bloody mary, mie foarte greu sa-i spun ce simt iubitei mele, glume cu dana, o doamna isi scoate sanul in parc si bea lapte,  filmul cu doua fete care isi gasesc tatal lor o mama, m-am intalnit cu fosta mea prietena si ea a zambit cand m-a vazut, hai sa uitam si sa ne impacam sa uitam trecutul melodii, aflam van damme.

Eu zic ca avem o recolta buna. Enjoy, I know I did:).

 

Leave a Reply

