Serviciu de calitate…

Pe 25 august( cu headstart 3 zile) s-a lansat noul mmorpg- Guild Wars 2. Poate  ati auzit de joc. Cu cat se apropia ziua de lansare, cu atat deveneam mai obsedat de joc. Imi doream sa-l cumpar de mult, dar s-a intamplat sa nu fac rost de 200 de lei, cat costa jocul. Cand am reusit sa strang banii se epuizase stocul de jocuri cu bonus 3 zile( pe site-ul computergames.ro, de unde planuiam sa-l cumpar). Asa ca a trebuit sa ma reorientez. Am vazut ca pe PcGarage.ro aveau aceasta oferta. Pe 22 august am platit si asteptam nerabdator cd-key-ul pentru a-l putea inregistra pe site-ul oficial si sa pot sa ma joc de pe 25 (nu de pe 28 cand se lanseaza oficial). 23 august si 24 august au trecut fara ca eu sa primesc key-ul. I-am intrebat ce fac si ei mi-au raspuns ca momentan asteapta informatii despre produs si ca ma vor anunta cand au ce sa-mi zica.

Vine si 25 august, jocul s-a lansat, iar eu, dupa ce am platit produsul, nu pot sa ma joc. Am incercat sa dau de ei, dar nu se lucreaza sambata si duminica. Cu buza umflata, cu banii dati, eu stau si ma uit la clipuri din joc. Cel mai devreme, eu o sa pot sa ma joc de luni, asta daca o sa primesc key-ul pt care am platit.

Nici macar nu este vorba de joc. Asta e. Ma joc mai putin, nu e tragedie. Problema este ca eu am platit special (200 lei) pt un produs unde era specificat clar ca ofera 3 zile head start!. Daca stiam ca nu o sa se intample, imi pastram banii si-l cumparam pe 28 august la 150 de lei. Neseriozitatea de care dau dovada cei de la pcgarage.ro este incredibila! De ce se pune un produs la vanzare daca nu au stoc si stiu ca nu-si pot onora promisiunea? O insulta mai mare nu cred ca puteam primi. In trecut, am apelat la ei pentru componente de Pc si totul a fost ok, dar nu o sa mai cumpar nimic de la ei si va sfatuiesc si pe voi sa faceti acelasi lucru.

 

4 thoughts on “Serviciu de calitate…

  1. Te inteleg ca esti suparat, si imi dau seama de ce, si eu m-as simti la fel.

    Sunt sigur ca daca o sa le explici totul de la capat, pe un ton calm, o sa iti returneze banii pentru ca tu practic nu ai primit ceea ce ai platit ( head startul ) iar ei nu au livrat nimic, deci nu au motive sa-si pastreze banii, si sunt sigur ca nu ii vor in felul asta.

    Si eu am comandat de la ei componente PC si totul s-a derulat foarte frumos, raspund repede la intrebari, la asistenta, si chiar mi-au placut fata de altii de pe piata.

    Orice se poate rezolva prin telefon, suna-i calm si explica-le ce s-a intamplat, si ca genul asta de actiuni iti scad puternic siguranta care o ai fata de business-ul lor, pe care obisnuiai sa-l ai. Spune-le ca esti un client fidel al lor, si ca ai fost foarte dezamagit de aceasta pierdere.

    Acum ca este Luni, ai apucat as testezi jocul? Cum e?🙂 Vrem review!

    • Am vb azi la telefon cu ei. Le-am explicat situatia, iar tipa aia a spus doar….da, revenim cat mai curand cu un telefon. In stadiul de fata nu vreau sa-mi returneze banii, ci doar sa-mi dea un key; maine tot se lanseaza jocul pt toata lumea.Aia e

      • Inteleg. Incearca sa revii cu un telefon dupa o perioada de timp rezonabila, si pune presiune in continuare. Pentru ei ar trebui sa fie important sa-si pastreze un client existent.

        Daca nu reusesc sa faca rost de key-uri la randul lor, macar sa te recompenseze (store credit, cupon discount, etc. ) pentru neplacerea creata + banii inapoi.

        Stii cum e… ei astepata key de la altii, aia nu il dau, totul se duce de rapa, iar ei in loc sa renunte la produs, si sa zica “mergeti in alta parte”, trag de timp cat pot si isi bat joc de clienti asa… dar sa nu renunti, ai drepturile tale!

        P.S. : am vazut si eu gameplay de la Guild Wars 2, arata misto! Mi-as dori sa am timp sa joc si eu.

  2. Am vorbit cu ei, dar nu ma lungesc. Ideea e ca ei nu inteleg ca trebuie sa onoreze o promisiune. In fine, mai astept azi si maine. Daca nu primesc imi recuperez banii si ma duc in alta parte.
    Cat despre joc, nu stiu ce program ai, dar Guild Wars 2 e foarte casual. Chiar daca ai si 30 minute pe zi e ok. Nu e ca la WoW sa stai cu frica ca ramai in urma. Totul e pe fun si nici nu platesti rata lunara.

Leave a Reply

