Fargo si fratii Cohen

Pana si posterul are ceva ciudat.

Pana si posterul are ceva ciudat.

Multi dintre noi stim cine sunt fratii Cohen in Cinema. Sunt doi oameni foarte talentati cunoscuti pentru filme ca: Barton Fink, No country for old men, Fargo, Burn after reading si asa mai departe. Pana ieri, eu vazusem :Burn After Reading, No country for Old Men (tocmai sfarsitul nu l-am vazut) si O, Brother where Art Thou?. Atat. O, Brother mi-a placut foarte mult, foarte amuzant si Clooney si J. Turturro au fost foarte buni, Burn After Reading mi-a placut, desi nu a excelat la ceva anume, iar No country m-a cam plictisit, doar Bardem a fost foarte bun. Stiam cine sunt cei doi Cohen, stiam ca sunt talentati, dar filmele lor aveau ceva care nu ma atrageau, ceva rece.

De aceea, de-abia ieri am vazut Fargo (1996). Si ieri am avut retineri dupa ce vazusem jumatate din trailer. Era ceva “anume” care ma tinea departe. Am trecut peste si am vazut filmul. Pe scurt, vreau sa revad No country, si sa urmaresc: True Grit, A serious Man, Barton Fink si The Man who wasn’t there; toate filme a celor doi frati. De ce? Pentru ca mi-a placut Fargo. Mi-a placut filmul si vreau sa ma decid in privinta Cohen-ilor.

Recomand Fargo pentru ca:

1. Are o poveste interesanta. E dinamica, curge lin desi o anumita parte (scenele cu Mike asiaticul) nu se imbina prea bine cu restul filmului.

2. E amuzant. Comedie neagra buna si am gasit accentul celor din aceea regiune amuzant (Oh, yeah?)

3. Frances McDormand este excelenta! Ma bucur ca a castigat Oscarul.

4. Mi-a placut si Buscemi, desi joaca cam acelasi rol din Reservoir Dogs

Si per total, este un film bine facut. Eu zic ca sunt destule motive pentru a vedea filmul.

Gata. Sa trag jaluzelele si sa inceapa True Grit.

Leave a Reply

