Ce repede trec filmele: The Leopard (1963)

Il Gattopardo-The Leopard; Regizor: Luchino Visconti, cu: Burt Lancaster, Alain Delon si Claudia Cardinale.

Cardinale, Delon

The Leopard. Eu nu prea gust filmele istorice, cu baluri, haine pompoase si aristrocati ce-si beau ceaiul. Asta e si unul dintre motivele pentru care nu mi-a placut Anna Karenina, cartea.  Oricum, am vazut The Leopard doar pentru ca romanul, ce sta la baza filmului, ar trebui sa fie grozav. Filmul…mi-a placut, majoritatea timpului. L-am vazut la cinema si am putut vedea frumusetea imaginilor pe marele ecran. This is the way to see movies.

Am vazut versiunea de 187 de minute. E frumos filmat, peisaje impresionante, costume frumoase, si o interpretare de mare clasa din partea lui Burt Lancaster. In acelasi timp, e lung, plictisitor pe alocuri (putea usor sa aiba „doar” 140 de minute). Claudia Cardinale este o draguta, iar balul de la final este impresionant (mai ales atunci cand Lancaster o saruta pe obraz pe Cardinale si Alain Delon priveste).

Frumos, dar cred ca ar trebui sa citesc cartea.

Nu prea stiu daca sa-l recomand sau nu. O sa va spun doar atat: In The Leopard actiunea exterioara nu este atat de importanta (chiar daca avem scene de lupta-oribil de proaste btw), ci transformarea lui Burt Lancaster de-a lungul filmului.

Leave a Reply

