Ce repede trec filmele: City Lights (1931)

City Lights. Charlie Chaplin.

Your face when a girl likes you.

Your face when a girl likes you.

Charlie Chaplin nu are nevoie de nicio introducere. inca de mic stiam cine e, dar pana zilele trecute nu vazusem niciun film realizat de el.Asadar, City Lights este primul Chaplin pe care-l vad. Stiu secvente de pe la televizor, clipuri pe youtube si imagini pe net, dar nu vazusem niciun film cap coada.

Pare cam redundant sa va spun eu parerea mea despre un film de-a lu’ Chaplin pentru ca istoria si-a spus deja cuvantul. Dar va zic si eu doua cuvinte, pentru ca asta e scopul articolului. E foarte fun, amuzant si am zambit mai tot timpul. Petrecerile lui Chaplin mi-au adus aminte de experientele mele din oras, la o bere cu baietii. Mi s-a parut ca a capturat foarte bine aceea atmosfera de petrecere. Povestea e simpla si e numai buna pentru a lega intre ele poantele comice. Great fun. Numai un singur lucru: as fi vrut sa nu repete de doua ori aceeasi gluma/gest, din fericire nu se intampla foarte des.

Recomand.

In loc de trailer: filmul complet.

One thought on “Ce repede trec filmele: City Lights (1931)

  1. Pingback: Filmele preferate vazute in 2013 | Leafs in february*

Leave a Reply

