Ce repede trec filmele: Goodfellas (1990)

Goodfellas cu Robert De Niro, Ray Liotta si Joe Pesci, regizat de Martin Scorsese.

Bani de pensie

Bani de pensie

Asta face parte din categoria filmelor pe care le-am vazut cand eram mai mic( si mi-au placut), dar nu le-am apreciat la intreaga valoare. Mi-am dat seama ca o sa ma bucur de filmul asta imediat cum l-am auzit pe Ray Liotta povestind. Goodfellas este alt film despre mafia italo-americana, dar care se concentreaza putin pe jafuri si organizatia in sine si mai mult pe cele trei personaje. Henry Hill (Ray Liotta),James Conway (De Niro) si Tommy DeVito (Pesci). Jocul actorilor este excelent, Joe Pesci e cel mai tare, intruchipeaza perfect instabilitatea psihica a personajului. Dar nici De Niro sau Ray Liottanu se lasa mai prejos. Mi-a placut si de Lorraine Bracco, sotia lui Henry Hill. Accentul ei a fost grozav.

Scorsese regizeaza superb, Goodfellas laudandu-se cu multe scene frumoase. Dar cel mai mult mi-a placut modul cum a filmat intrarea in restaurant, prima intalnire a lui Henry cu Karen, cum camera ii urmareste de la spate pe cei doi prin labirintul de holuri, prin bucatarie, apoi ii lasa in urma si urmareste masa ca apoi cei doi se reintre in cadru. Excelent.

Recomandat.

One thought on “Ce repede trec filmele: Goodfellas (1990)

  1. Pingback: Filmele preferate vazute in 2013 | Leafs in february*

Leave a Reply

