Ce repede trec filmele: The Amazing Spiderman (2012)

Spiderman 

superman

M-am uitat la filmul asta pentru ca eram cam plictisit si mi-a sarit in ochi la o cautare si nu aveam chef de altceva …si pentru ca voiam sa o vad pe Emma Stone. Nu am fost dezamagit. Ba chiar placut impresionat.

Nu prea mi-a placut Spiderman cand eram mai mic. Mi se parea mai interesanta slujba lui fotograf/reporter la ziar (trist, nu?) si-mi placea de seful lui. Apoi au venit filmele cu Tobey McGuire, pe care le-am vazut, dar aproape ca-l uram pe plangaciosul ala de Spiderman si pe Kristen Dunst, care nici acum nu-mi place. Ceva in aspectul ei ma deranjeaza. Anyway, Omul paianjen cu Andrew Garfield si Emma Stone imi place mult mai mult. E un alt unghi de vedere, dar e aceeasi poveste Peter Parker devine Spiderman. Mi-a placut mai mult versiunea asta geeky de spiderman si actiunea m-a tinut destul de prins (e destul de usor sa treci peste neajunsuri).

Daca ai chef de ceva superheroy (cuvant nou) asta e.

Leave a Reply

