Ce repede trec filmele: A good day to Die Hard (2013)

A good day to Die Hard de John Moore cu Bruce Willis.

Nici macar zambetul "smecheresc" nu poate salva filmul asta.

Nici macar zambetul “smecheresc” nu poate salva filmul asta.

Vai, Bruce, cum i-ai lasat sa-ti faca asta. Cei care ma stiu, cunosc ca am o “chestie” pentru Die Hard si Bruce Willis. Si m-am bucurat cand am auzit ca o sa mai vad inca un Die Hard, dar au venit recenziile si m-am dezumflat. Spuneau ca nu e un film bun, ba chiar prost. Well…au dreptate. Die Hard trebuie sa aiba actiune misto in care Bruce se chinuie impotriva a numerosi adversari, sa fie murdar, sa fie insangerat, sa aiba replici inteligente. Nici unul din elementele astea nu-si fac aparitia in filmul asta. Povestea zici ca e scoasa dintr-un scenariu de film de actiune din anii 90, fiul lui Bruce e super boring. Am zambit de doua ori. Si a venit si replica: Yppi Kay Yay Mother Fuckers, dar a fost acolo ca sa fie, fara niciun impact.

NNNNOOOOp.

2 thoughts on “Ce repede trec filmele: A good day to Die Hard (2013)

  1. Prinre cele mai proaste scenarii pe care le-am urmarit vreodata. Cea mai tare faza e spre sfarsit, cand apare tipul muschiulos. In ultima treime din film, apare pentru prima oara acel bad guy care n-are treaba cu nimic, dar e prezentat ca si cum ar insemna ceva. Te gandesti ca macar o sa vezi o bataie ca lumea cu baiatul lui McClane, dar nu, dupa cateva secunde pe ecran e omorat de o grenada. WTF

Leave a Reply

