Ce repede trec filmele: Warrior (2011)

Warrior de Gavin O’connor cu Tom Hardy, Nick Nolte.

bscap0017

Nu prea ma dau eu in vant dupa dramele astea cu tema sportiva. Toate urmeaza cam aceeasi structura narativa si de cele mai multe ori se termina in doua feluri: aia buni castiga sau aia buni pierd, dar invata ceva sau oricum e de bine. M-am uitat la Warrior pentru ca am auzit, via The Internet, ca filmul asta ar fi mai mult de atat. Si cum era si cu Tom Hardy am zis sa-i acord o sansa. Ei bine, desi Warrior nu scapa de anumite clisee ce se tot repeta in filmele de genul asta, face o treaba buna pentru ca are personaje interesante interpretate foarte bine de majoritatea actorilor si o actiune care te tine atent. E un film cu probleme (ex: nu am reusit sa inteleg prea bine motivatia lui Bredan de a participa la turneu), dar Warrior are suflet si scena de final este emotionanta, mai ales acompaniata de melodia celor de la National.

Recomand, dar este ceea ce este.

P.S trailerul e plin de spoilere

One thought on “Ce repede trec filmele: Warrior (2011)

  1. Pingback: Cum sa te bucur mai mult de filme | Leafs in february*

Leave a Reply

