Ce repede trec filmele: Robot&Frank (2012)

Robot&Frank de Jake Schreier cu Frank Langella si Susan Sarandon.

bscap0038

Susan:)

Robot and Frank este un film dragut ce nu cere prea mult de la tine, dar isi face treaba. Da, urmeaza un tipar si da, nu e nimic extraordinar, dar e fain de urmarit. Cand am vazut trailerul mi-am zis ca nu e cine stie ce si am uitat de el. Intr-o zi, aveam chef de un film ok si scurt si l-am ales pe asta in detrimentul lui Stoker (pe care vreau sa-l vad) si pot sa zic ca am facut o alegere buna.

Sa va zic cateva motive pentru care ai vrea sa vezi Robot&Frank: Frank Langella, actorul din rolul principal, este foarte bun si joaca excelent, robotul e dragut si la sfarsitul filmului voiam sa am si eu unu, are momente amuzante, este scurt (89 de minute) si Susan Sarandon si…Liv Taylor.

O comedie draguta cu un robotel inteligent si cu un mic twist la final. E un fel de light reading for movies.

P.S Nu as recomanda totusi sa vedeti trailerul

Leave a Reply

