Ce repede trec filmele: Watchmen (2009).

Watchmen de Zack Sneyder cu Jeffrey Dean Morgan si Patrick Wilson.

watchmen

Am vazut filmul in 2009 si stiu ca am ramas cu impresia ca e un film ok cu atmosfera si cu cateva personaje memorabile. Recent a reaparut pe radarul meu deoarece am aflat de versiunea Director’s Cut si cica ar fi mai bun asa (lungeste filmul cu vreo 20 de minute-3 ore in total). Asa ca i-am acordat o sansa. Din nefericire pentru film, eu am ramas cu aceeasi parere. Unele scene de bataie sunt excelente, imi place cum foloseste slow motion-ul si, in general, ideatica vizuala a lui Sneyder e buna. Povestea in sine e ok si mi-a placut ca “the bad guy” chiar e mai destept decat acei eroi. Daaar, majoritatea personajelor sunt din carton; mai toti sunt doar schite. Numai doua personaje mi-au placut: Rorschach si The Comedian (care e mort tot filmul si aflam lucruri despre el din flashbackuri). Restul sunt doar niste scuze de personaje (nightowl-clasic hero type si atat, manhatan-eroul fara emotii etc).

Recomand doar fanilor de comics, restul sa-si piarda trei ore cu altceva.

Leave a Reply

