Ce repede trec filmele: Un Amour de Jeunesse (2011)

Un Amour de Jeunesse de Mia Hansen-Love cu Lola Creton.

bscap0040

Nu este atat de cheesy pe cat il face sa para titlul in engleza-Goodbye, First Love. Titlu care m-a facut aproape sa renunt sa-l vad. Insa ma bucur ca nu am facut-o pentru ca filmul asta mi-a placut. Sigur, se strecoara si cateva clisee in poveste (relatia cu barbatul mai invarsta), dar, per total, e poveste de iubire frumoasa si reala. Cum ii spune si titlul, ala frantuzesc, e o poveste despre iubirea tanara, iubirea pe care majoritatea dintre noi am experimentat-o, fara inhibiti, fara limite, cu capul inainte. Si de multe ori, relatia aceea de la inceputul vietii adulte ne va afecta si ne va urmari tot restul vietii (in diferite grade afectare, in functie de relatie, personalitate etc). Cam asta ar fi de spus despre  Un Amour de Jeunesse. Mie mi-a placut si mi s-a parut ca portretizeaza bine o astfel de iubire.

P.S Si soundtrackul si peisajele montante varatice creeaza impresia de iubire tanara.

Leave a Reply

