Ce repede trec filmele: District 9 (2009)

District 9 de Neil Blomkamp cu Sharlto Copley

District-9

Stiu ca nu am vrut sa vad filmul asta in 2009. Auzisem ca ar fi interesant, dar ceva ma deranja. Am uitat ce era. Insa in timp ce-l urmaream mi-am adus aminte de ce nu voiam sa-l vad in primul rand. Toata ideea asta de alieni veniti pe pamant, iar noi ii pastram ca pe niste refugiati pentru ca nu e drept sa-i omoram etc. Toata chestia asta m-a deranja pentru ca nu-mi parea realist. Ei sunt niste creaturi ostile (diferite de noi) asa ca de ce sa-i lasi sa se inmulteasca si sa riste sa devina un pericol pentru planeta?

Lasand astea la o parte, o problema total subiectiva, filmul este unul dintre cele mai bune SF-uri create recent. E interesant, ofera o perspectiva noua asupra genului, avem parte si de cateva cadre misto si chiar si un joc actoricesc bun din partea no-name-ului de atunci, Sharlto Copley.

Pretty fun movie desi sunt si aici niste mici probleme si am dat si peste vreo 2 clisee specifice genului.

Leave a Reply

