Noaptea alba a filmului romanesc

noaptea

A scurt metrajelor romanesti, pentru mine. Trebuia Love Building, dar am ajuns in Control la scurte si am fost placut surprins. Din cele 8 filme prezentate mi-au placut 4-5, dar nu de asta am fost surprins, ci de faptul ca mai toate au atacat subiecte moderne. Sunt obsedat, cand vine vorba de filme romanesti, sa vad subiecte moderne (e o chestie de-a mea) si sa fie si bine realizate. La scurte am avut parte de: un fel de Tarantino romanesc combinat cu western spaghetti ce s-a cam stricat spre final, o relatie tulburatoare, super posesiva dintre doi tineri, un film despre un tip care incearca sa salveze crapii din hypermarketul Real, desi stie ca e zadarnic, in Bad Penny, Andi Vasluianu si Dorin Boguta jefuiesc un clovn, vedem viata de preot din zilele noastre explorata in O umbra de nor si viata la tara ce aduce a  un “Morometii mai amuzant” in Santul, iar Pastila Fericirii a parodiat televiziuni si emisiuni ala OTV.

Asadar, treaba pare misto si astept sa vad idei din astea explorate mai mult in lung metraje.

Leave a Reply

