Ce repede trec filmele: The Lord of The Rings extended (2001-2003)

The Lord of the Rings de Peter Jackson cu Viggo Mortensen, Orlando Bloom.

bscap0006

Ce productie mamut, cat de frumos si de bine a fost transpunsa trilogia lui Tolkien pe ecran. Cei drept, nu am citit cartile, dar filmul e atat de bun, incat ma face sa cred ca au respectat bine firul narativ din carte. Cu totii am vazut filmele la vremea respectiva, chiar daca habar nu aveam de Lord of the Rings sau Tolkien. De data aceasta, am vazut toate filmele (varianta extended) intr-o singura zi si a fost fabulos si nu am reusit sa ma plictisesc, desi stiam cam 60-70% din ce urma sa se intample. Eram prins in actiune si stateam atent la scenele tensionate, chiar daca stiam ca totul va fi bine.

Trebuie felicitat Peter Jackson pentru munca depusa si ca a reusit sa transpuna opera lui Tolkien pe ecran. Chiar daca au trecut multi ani decat am mai vazut filmele, trebuie sa spun ca m-am bucurat la fel de mult la scenele de batalie, m-a enervat Frodo si cu inelul lui, Smeagol m-a amuzat si panoramele cu peisaje m-au facut curios in legatura cu Noua Zeelanda.

Daca mai era nevoie si de aproparea mea atunci pot sa recomand cu caldura varianta extended, toate intr-o singura sesiune pentru o zi faina de fantezie.

For Glory! Arhghah…

Leave a Reply

