Ce repede trec filmele: The Wolverine (2013)

The Wolverine de James Mangold cu Hugh Jackman si Tao Okamoto.

The Wolverine

Wolverine pentru mine e un fel de guilty pleasure. Nu conteaza cat de prost e vazut de critici, eu tot o sa-i dau o sansa.Wolverinul de anul asta a fost primit ok de critici ( nici prost, nici bun). Ei bine, mie nu mi-a placut. Mi s-a parut plictisitor si nu mi-a pasat de nici unul dintre personaje. Nu m-am simtit apropiat de niciun personaj (nici de batran, nici de nepoata lui si nici de Wolverine) si, automat, povestea nu a reusit sa ma atraga. Aici e vorba de un Wolverine vulnerabil, ii fusese furata imortalitatea, ce incearca sa o protejeze pe Mariko de ninja si inamici (sunt bine, nu?). Dar e boring, nu e fun, si nici macar batalia de la final nu a fost impresionanta.

Filmul precedent Wolverine, cel din 2009, a fost vazut ca o catastrofa, dar macar a reusit sa fie fun, sa aiba scene de actiune misto si, in general, sa te tina alert la ce se intampla pe ecran. Wolverine din 2013 e mai coerent din punct de vedere al naratiunii, dar e si fad.

Leave a Reply

