Ce repede trec filmele: Monsters University (2013).

Monsters University de Dan Scanlon cu Billy Crystal si John Goodman.

Monsters

Nu este unul dintre cele mai bune filme de la Pixar, dar e funny si eu chiar m-am distrat cu asta, neasteptat de bine. University este un prequel la Monster INC si vedem stradaniile lui Mike si a lui Sullivan de a devenii monstrii get-beget. Nu este nimic extrem de original in filmul asta, nici la scenariu si desfasurarea actiunii si nici glumele, dar merge si asta e un lucru extraordinar. Mi-a facut placere sa-l vad, am ras si cred ca si copii si adulti se pot bucura de Monsters University.

Pe langa glume si umorul de situatie, designul monstrilor contribuie la amuzament. Nu de putine ori, m-a bufnit rasul cand am vazut un monstrulet ridicol, desenat de mintile creative de la Pixar.

Leave a Reply

