Ce repede trec filmele: Los amantes pasajeros (2013)

sau I’m so excited de Pedro Almoldovar

bscap0030

Dupa trei-patru filme bune, trebuia sa vina unu sa ma traga in jos. Imediat dupa ce a aparut trailerul am crezut ca o sa fie super fun, apoi au inceput sa apara notele si m-am gandit ca poate nici nu o sa-l vad.Deci, nu ma asteptam la mare lucru, insa chiar si asa am fost dezamagit. Nimic nu este cum trebuie, nici umorul, nici povestea, mai nimic (desi trebuie spus ca Amoldovar s-a jucat frumos cu cateva cadre).

M-am amuzat de vreo 2-3 ori, am zambit de alte 3-4 ori, dar cam atat. Inteleg ca Almoldovar a vrut sa faca ceva light si amuzant, dar nu i-a reusit, din pacate. Nici chef nu am sa scriu despre asta. Nu recomand.

Leave a Reply

