Ce repede trec filmele: Les Salauds (2013)

Les Salauds (Bastards) de Claire Denis cu Vincent Lindon si Chiara Mastroianni.

bscap0033

Un marinar, un lup singuratic (divortat), se intoarce acasa deoarece cumnatul sau (prietenul sau) s-a sinucis. Sora lui suspecteaza pe cineva si-l roaga pe fratele ei marinarul sa investigheze. Ah, si bineinteles ca nepoata lui e o ciudata care a fost abuzata sexual.

Ar trebui sa fie un film interesant, nu? Well, not so much. Eu, oricum, primele 20-30 de minute le-am “pierdut” incercand sa-mi dau seama care e sora marinarului si care e tinta afectiunilor lui. Totul e atat de french in legatura cu filmul asta ce ar trebui sa fie un thriller interesant. Situatia e ambigua, se explica foarte putin, parca fara nicio tensiune in actiune si nici macar sfarsitul nu-ti aduce raspunsuri. Insa mi-a placut jocul actoricesc al lui Vincent Lindon ce exercita foarte bine rolul asta de barbat dur, singuratic. Si nici Chiara Mastroianni nu e rea.

Daca cumva te-ai oprit la Bastards eu zic sa mergi mai departe, la altceva.

Leave a Reply

