Ultimul “ce repede trec filmele” pe 2013

Pe Scurt:

Captain Phillips, nu inteleg de unde apar toate aprecierile pozitive la adresa filmului. Mi s-a parut, cel mult, un film mediocru. Nu mi-a placut, zgomotos, fara tensiune palpabila, fara farmec de hollywood si nici nu m-am dat in vant dupa stilul “documentar” de filmare.

Amarcord, we meet again:) Facem o incursiune in trecut, in trecutul lui Fellini. Amarcord inseamana eu imi amintesc, iar noi vedem frumoasele si amuzantele momente dintr-un orasell italian (sa fie cel in care a copilarit Fellini? Cel mai probabil). Este un film episodic, fara un personaj principal anume si trecem de la faptele nastrusnice de la scoala, la inmormantare, la spitalul de nebuni, la parade militare etc Este un vartej de emotie si ras.

Cam atat. Happy New Year & See you on the other side!

One thought on “Ultimul “ce repede trec filmele” pe 2013

  1. Pingback: Filmele preferate vazute in 2013 | Leafs in february*

Leave a Reply

