Recomandarile lunii ianuarie

M-am gandit sa fac un mic articol la sfarsitul fiecarei luni cu recomandari de filme, din moment ce nu mai scriu o recenzie la fiecare film vazut. Asa poate va ajut putin sa navigati lumea filmului, here’s hoping.

laura-portrait_andrews

O sa am 4 categorii: highly recommended (cele mai bune), recommended, meh si not recommended (filmele cu care consider ca mi-am pierdut timpul). Sa incepem:

1. Highly Recommended

Nu mai vorbesc de filmele nominalizate la Oscar, si asa o sa le vedeti:) Trilogia iubirii lui Wong Kar Wai, dupa cum am scris aici. Daca nu vreti sa vedeti toate filmele, atunci doar In The Mood For Love. Urmatorul film Laura un film-noir excelent, cu o poveste faina, personaje interesante, mister si o regie buna din partea lui Otto Preminger. As include in aceasta categorie si documentarul lui Michel Gondry Is The Man Who is Tall Happy?, review-ul aici. Si incheiem cu un film rusesc numit Mother and Son de Aleksander Sokurov. Dupa cum am scris si in recenzie, Mother and Son este o creatie speciala, inovatoare, indrazneata, care mi-a placut.

2. Recommended

August: Osage County, un film cu o Meryl Streep excelenta, ceva nou? Julia Roberts m-a surprins placut si per total e un film fain, desi putin cam prea crazy. Rope, un film clasic de la Alfred Hitchcock, un concept interesant, desi se cam desumfla la final.  Tape, un film destul de necunoscut al lui Richard Linklater (seria Before), tot un film in care lumea vorbeste si nu se intampla nimic altceva, mi-a placut dialogul, dar nu mi-a placut cum a ales sa filmeze. The Life Aquatic with Steve Zissou si cu asta mai am doar doua filme si am vazut tot ce a facut Wes Anderson, Life Aquatic nu e cel mai bun film al lui, dar eu m-a distrat. A Bittersweet Life, pretty cool action film, cinematic si scene de actiune interesante. Uitasem, nu-mi vine sa cred, dar o sa recomand un film de Michael Bay, Pain&Gain, stupid, fun, amuzant.

3. Meh

About Schmidt, Anatomy of a Murder, Miller’s Crossing, The Philadelphia Story, Le Consequenze dell’amore, Filth, Advise and Consent, State of Play, The Insider, Enough Said.

4. Not Recommended.

In A World.., Boy meets Girl si Charade.

Leave a Reply

