Cele mai bune filme ale ultimului deceniu

cinema

Intr-o zi ma gandeam la cateva topuri de filme, la topuri pe categorii, pe ani etc. La sfarsit de an fiecare critic, iubitor de filme face un top zece cu cele mai bune filme pe care le-a vazut. Eu m-am gandit sa fac un top zece la fiecare zece ani ( din ultimul deceniu pana prin anii 30), dar vreau sa ma ajutati si voi.  Sigur, e putin cam absurd sa incerci sa faci un asemenea top (foarte multe filme de vazut, greu de ales etc), dar mie imi plac clasificarile. Asa ca o sa-mi incerc mana la asa ceva.

Am ales 50 de filme (2000-2010), le-am periat, le-am aranjat, le-am pus bine (am incercat sa fac o selectie cat mai varianta, mai complexa), iar voi trebuie sa alegeti 10. Care v-au placut cel mai mult, iar dupa 2 saptamani o sa public rezultatele si topul meu. Si o sa facem asa si pentru anii 90, 80 etc. It will be fun, right:) ? Puteti sa comentati, sa ma injurati (ba da’ de ce n-ai pus cutare film in lista), puteti sa faceti top 10 direct la comentarii. As vrea sa adun un numar cat mai mare de voturi, sa vedem ce filme prefera bloggeri, iubitori de filme, pasionati.

Va rog sa alegeti doar 10 filme din cele 50 si peste doua saptamanii sa vedem care este cel mai iubit.

3 thoughts on “Cele mai bune filme ale ultimului deceniu

  1. Am votat 10 filme din listă, dar topul meu ar fi fost aşa (ordinea e pur întâmplătoare):
    Snatch
    Memento
    Shutter Island
    Enter the Void
    Into the Wild
    The Prestige
    The Hunt
    Thank You for Smoking
    Sleuth
    Hachiko: A Dog’s Story

Leave a Reply

