Best films of the 90’s

pulp-fiction-guns

Mi-a fost destul de greu sa ma opresc la doar 50 de filme pentru anii 90. Cand am facut lista prima oara am ajuns pe la 60+ de filme si treptat am mai scos cate unul pana am ajuns la 50.  Sper sa nu fi uitat niciun nume mare din lista, dar daca am facut-o, lasati un comentariu cu filmul pe care l-am omis. Pentru ca vreau sa fie mai greu si vreau sa vad o departajare mai clara intre filme, de data aceasta va rog sa alegeti doar 5 filme din lista de 50. Deja vad o departajare destul de mare intre favoritele precum Pulp Fiction sau Fight Club si restul peliculelor, dar poate o sa fie si surprize (sa fie Titanic, Forrest Gump, Lion King sau Matrix?).

Urnele o sa fie deschise doua saptamanii si abia astept sa vad care filme vor atrage cele mai multe voturi🙂

 

4 thoughts on “Best films of the 90’s

  1. Pentru ca rezultatul final sa fie intr-o mai mare masura relevant ar trebui neaparat introduse aceste filme.Sunt sigur ca si eu am omis multe filme importante.
    Best films of the 90′s ???
    Evident ca cele 50 de filme pe care le-ai ales sunt o alegere subiectiva,insa trebuie sa spun ca multe dintre ele nu au ce cauta acolo.
    Totusi,apreciez tot ceea ce faci pe acest blog.
    Mult succes in continuare !!!

    The English Patient (1996);
    La Vita e bella (1997);
    The Piano (1993);
    Scent of a Woman (1992);
    Dead Man Walking (1995);
    The Green Mile (1999);
    The Sixth Sense (1999);
    Underground (1995);
    Utomlyonnye solntsem (1994);
    Kolya (1996);
    Girl, Interrupted (1999);
    The Talented Mr. Ripley(1999);
    The Godfather: Part III (1990);
    Den goda viljan (1992);
    Thelma and Louise (1991);
    The Prince of Egypt (1998);
    Buffalo ’66 (1998);
    American History X (1998);
    Cape Fear (1991);
    Festen (1998);
    La haine (1995);
    Boys Don’t Cry (1999);
    Ôdishon (1999);

    • Multe din cele enumerate de tine puteau intra cu usurinta in zona de selectie, dar a trebuit sa ma opresc la 50. Si asa am primit raspunsuri ca si cele 50 ar fi prea multe. In orice caz, va invit sa va lasati preferatele in comentarii:)

  2. “Dark City” (1998), “eXistenZ” (1999) si “Total Recall” (1990) sunt foarte sus la mine si nu apar aici. Mai am “The Fifth Element” ca MASSIVE guilty pleasure. “Cube” (1997) cu siguranta mergea pus pe lista, poate si unul sau doua dintre cele pe care le-am mentionat anterior. Acum imi dau seama ca am zis numai SF-uri – si de obicei nu-mi plac SF-urile, dar cand sunt bune, sunt BUNE😀 Cred ca ai acoperit foarte bine in rest.

    • Pe Fifth Element l-am scos pe ultima suta de metri, pe Dark City nu l-am vazut desi e de mult timp pe watchlist; Total Recall nu mi-a ramas in memorie ca un film bun (poate ar merita o noua vizionare), iar eXistenZ mi s-a parut interesant, dar nu stiu daca l-as pune in lista.

Leave a Reply

